Beoordelingen van I wok and Go Nijmegen

Recente recensies

5.0
Han Van Beek
18 juni 2021

Nog steeds heerlijk👍

H
12 juni 2021

Zelfs 10 min te vroeg! Veel en lekker!

S Huwaë
9 juni 2021

Altijd netjes en goed geholpen. 👍🏾👍🏾👌🏾👌🏾

nvt
9 juni 2021

Ik ben altijd zeer tevreden over deze toko, bezorgers zijn ook altijd zeer vriendelijk en als je iets verzoekt in de opmerkingen, houden ze er altijd rekening mee. Ik vind het wel gek dat je op de site geen prei kan aanvinken en in het restaurant dat wel een optie is.

Robin
3 juni 2021

Beste wok van Nijmegen en omstreken! Top bezorging en echt altijd super lekker!

Jochem
1 juni 2021

Eten (sushibowls) was top. Geen bestek meegekregen, maar dat kwamen ze bijzonder klantvriendelijk nog even nabrengen.

Linda
25 mei 2021

De pokebowl was verrassend lekker en de bezorging zoals ik van jullie gewend ben: vlot.

wubbadup
21 mei 2021

Bestel hier heel vaak. Altijd netjes op tijd en heerlijk eten. Lekker knapperige groenten en zowel de rijst als noedels zijn erg lekker.

laura hendriks
16 mei 2021

helaas zat er wortel in de noedelmaaltijd terwijl dit niet aangeven was. soep was erg waterig en bezorging was later dan aangegeven

Richelle
9 mei 2021
Anoniem
8 mei 2021

Er zaten 2 haren in mijn pokebowl..

S.
3 mei 2021

Verkeerde bestelling gekregen. Rijst met vis ipv kip en andere groenten dan besteld. Poke bowl was zoals gewoonlijk goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
1 mei 2021
A. van den H.
29 april 2021

3 wokmaaltijden online besteld, kwaliteit goed en lekker, echter; - 20 min wachten na gewenst tijdstip van ophalen, klanten in de shop gaan voor tov online bestelling -bij 2 van 3 maaltijden niet de juiste groenten toegevoegd, daarbij gevraagd vegetarisch zonder tofu maar was met tofu. Het bestelbriefje klopte dus totaal niet met de inhoud. Het zal door de drukte komen, jammer want over t algemeen zijn we erg tevreden over jullie producten.

Wesley
26 april 2021

Normaal altijd super goed! Maar nu helaas dikke in plaats van dunne noedels en kip erbij terwijl het vegetarisch was.

Frank Hengeveld
26 april 2021

Altijd heerlijk vers en waar voor je geld!

Samir
17 april 2021

Een heerlijke, pittige maaltijd met mals vlees, lekkere eiernoedels en knapperige groenten. Ook een supersnelle bezorging (kwartier eerder dan aangegeven). Helemaal super!

Lisanne Vermeulen
16 april 2021

Eet hier regelmatig. Het is nu al 3 keer voorgekomen de laatste tijden dat in de rijstmaaltijd niet de groentes zitten die ik gekozen heb. Ook kregen we een keer het verkeerde blikje drinken mee. Het begint vervelend te worden. Misschien wat alerter zijn!

Rob
11 april 2021

Jammer dat de (extra) garnalen ontbraken bij de gebkken rijst!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
7 april 2021

Zoals altijd, heeeerlijk 😍

Jessica
1 april 2021

Het kostte twintig minuten en twee navigatie apps om zo dicht mogelijk in de buurt te komen en toen ik half over de toeren belde bood de vriendelijke medewerkster aan mijn bestelling even naar de auto te brengen. Super lief en het eten was ècht goed! Dikke 9 voor de pokébowl zalm met wasabi dressing!

E.
31 maart 2021
Monique
28 maart 2021

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
26 maart 2021

Het eten was goed! Alleen jammer dat het nog niet klaar was bij ophalen. 17:00 uur afhalen. 17:17 pas klaar.

Michelle
24 maart 2021

Per ongeluk in Nijmegen besteld, maar netjes doorgegeven naar Eindhoven en toen kon ik gelukkig toch snel mn bestelling meenemen. altijd lekker, ik kom er graag (in eindhoven dan, want in Nijmegen ben ik nog nooit geweest ;)

Gungor
20 maart 2021

Klantvriendelijk Snel Heerlijke voedsel

Mariska Jansen
14 maart 2021

Al heel vaak hier besteld en het is altijd super lekker! Soms duurt t wat langer voordat het binnen is, dan is t natuurlijk druk dus heel begrijpelijk en het is het wachten sowieso waard ^^

Manou
13 maart 2021

Heerlijk gegeten , dankjewel !

Angus Graham
13 maart 2021

Altijd goed en alles altijd vers zou het aan iedereen aanbevelen

Leon
3 maart 2021

Nette bezorging, eten was warm, lekker en volgens bestelling! Bij de Thaise Curry staat super hot, dit is niet gelogen.

Max
3 maart 2021
Syreeta
1 maart 2021

De bezorger was netjes op tijd en vriendelijk.

Theunissen
27 februari 2021

Snel, betaalbaar en heerlijk vers eten!

Marcha
26 februari 2021

Vandaag voor de 2de keer een bestelling gedaan en afgehaald. Was allemaal helemaal prima en lekker!

Roxane
21 februari 2021
Claus
20 februari 2021

Altijd goed alleen jammer dat jullie niet meer bezorgen in postcodegebied 6545 anders 5 sterren

Willem Martin
18 februari 2021

Zoals altijd zat het beloofde gratis drankje niet bij de bestelling

Britt
14 februari 2021

Heerlijke maaltijd en precies op de verwachte bezorgtijd bezorgd!

Piotr
6 februari 2021

Snel bezorgd , lekker pittig. Een minpuntje taaie rundvlees verder lekkere maaltijd

Simone
3 februari 2021

Voor 5 personen besteld, het warme eten was heerlijk en warm/heet. Alleen had een bericht bij de bestelling bij gevoegd :pokebowl ZONDER mais. Helaas zat er wel mais in en ook nog eens veel . Jammer lust geen mais dus moest het eruit vissen. Als er geen mais in zat zou ik 5 sterren geven.

Ramona
2 februari 2021

Makkelijk online je bestelling plaatsen. Duidelijk en overzichtelijk. Eenvoudig te betalen via ideal. En wat een supersnelle nette bezorging. Helemaal top! Natuurlijk heerlijk gegeten!

Laura
1 februari 2021
rolf
31 januari 2021

lekker en op tijd. en lekker veel groente.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
30 januari 2021

Het eten was lauw.

Sandra
29 januari 2021

Snel bezorgd

Marenthe
27 januari 2021

Het eten was echt heerlijk, alles wat we besteld hadden was heel goed klaargemaakt. Hier gaan we zeker nog eens bestellen!

Bart Veerbeek
25 januari 2021
Nina
24 januari 2021

Helaas 1 verkeerde bestelling gehad maar omdat we moesten haasten geen contact opgenomen. Een gebakken rijst besteld maar normale witte rijst gekregen. Daarnaast was het dit keer veel te veel saus en ietwat weinig groenten dan normaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han van Beek
24 januari 2021

Boemboe Bali, eenvoudig besteld, op tijd klaar. Correct te woord gestaan. En... Heerlijk!

O.S
21 januari 2021

Was weer geslaagd

M Remers
20 januari 2021

Het eten is heel erg lekker.Goed verzorgd.De bezorger was heel aardig

Bijland
18 januari 2021

Heerlijke pokebowls gegeten vandaag.

Lisanne Vermeulen
18 januari 2021

Wij bestellen hier regelmatig en halen dan de maaltijd af. Lekker, gezond en goedkoop eten! Heerlijk dat er 5 groentes gekozen kunnen worden. 1 ster minder omdat er broccoli ipv de gevraagde boontjes in zat. Voor mij geen groot probleem en ook gewoon lekker. Maar wellicht goed om iets beter naar de bestelling te kijken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arzu
17 januari 2021

Zoals altijd weer super lekker!! 100% genoten! Dank jullie wel voor het lekkere eten, voor jullie vriendelijkheid en top service!

simone Janssen
8 januari 2021
Elise Marcus
4 januari 2021

Prima geregeld weer! Je krijgt ook altijd wat je besteld . Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rien
3 januari 2020

Snel geleverd Altijd lekker! Gelukkig weer bezorging in dit gebied

Ingrid
2 januari 2020

Prima! Bezorgtijd, hoeveelheid, temperatuur en smaak goed. Heb weer lekker gegeten.

Lotte
29 december 2020
Nina
28 december 2020

Super fijne en snelle service

C Janssen
27 december 2020

Het was weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

KC Lai
22 december 2020
Mark
19 december 2020

Prima geregeld!

Simon
15 december 2020

Het eten was erg lekker, echter waren alle ingrediënten, sauzen en soorten vlees door elkaar heen gehaald, Dit was echt heel vervelend, zo kreeg iemand die geen rundvlees mag eten, rundvlees in plaats van kip door haar gerecht.

Max
13 december 2020

Goede shit en precies op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
11 december 2020

Kregen het sneller dan verwacht netjes bezorgd , en de kwaliteit van het eten was goed.

Lisa
7 december 2020

Precies op tijd bezorgd en de maaltijden waren vers en goed op temperatuur.

FAM v d berg
5 december 2020
J. H.
5 december 2020

S middags al besteld met het verzoek om 16:30 te bezorgen, werd bevestigd, was er helaas toch nog 20 minuten later. Kwaliteit over het algemeen goed en niet duur maar wel erg veel saus. Poke bowl is wat aan de kleine kant.

Annick
3 december 2020

Erg punctueel en de poke bowls zijn een aanrader!

Koppers
24 november 2020

Word netjes afgeleverd en smaakt bijzonder goed.

Ingrid
21 november 2020

Bezorging op tijd, eten goed warm, ruime hoeveelheid en zoals eerder heel erg lekker. Tot de volgende keer.

Dennis
16 november 2020

Goed als altijd, alleen volgende keer wel graag de juiste saus, was knoflook in plaats van saté, smaakte ook prima hoor!

Dicky
14 november 2020
loek
6 november 2020

hartstikke prima, fijn dat de bak tot op de rand gevult was.

Mehmet
26 oktober 2020

Eten was super lekker net zoals altijd. Afgesproken tijdstip stond eten klaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

El
23 oktober 2020

precies op tijd en heerlijk

Sjefke
21 oktober 2020
kylian
18 oktober 2020

heerlijk eten, was snel aan de deur! top service.

Görkem
17 oktober 2020
Marco
15 oktober 2020

Het was weer goed te eten. En op de juiste tijd bezorgd zoals aangegeven.

Samantha
15 oktober 2020

Zoals altijd heerlijk en snel!

Willem Martin
13 oktober 2020

Gratis drankje ontbrak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ansje
13 oktober 2020

Het eten smaakte lekker. en is snel bezorgd.

Bibi
10 oktober 2020

Prima eten! De bezorgtijd was ruim een half uur later dan was aangegeven. Eten had warmer gekund.

Ruben
9 oktober 2020

Rijst en noedel besteld, maar de groentes waren omgewisseld van de bestelling...

Leon
6 oktober 2020

Lekker gegeten, smaakvol, boven verwachting. Nette bezorging conform wensen, met inachtneming van Covid maatregelen. Niks op aan te merken.

Ellen
5 oktober 2020
Rien
5 oktober 2020

Lekker gegeten Snel bezorgd Goed gevulde wokgerechten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annick
5 oktober 2020

Het gratis drankje ontbrak terwijl dit wel op de factuur en ook op de bon op tas stond. Verder was het wel erg lekker en ook netjes en snel geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Valentina
4 oktober 2020

Rijst was nog super hard. Erg jammer. Heb de garnalen en groente eruit gehaald en de rijst weggegooid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise
2 oktober 2020

Het eten is heerlijk, nergens zo'n lekkere wok op. Ook fijn de keuze in groenten, en saus en extra saus of extra kip of groenten. Hoop dat dit zo blijft. Bezorging mag iets sneller, ik bestelde smiddags dat ik om 18.00 mn eten wilde, het kwam tegen 18.25...verder niks te klagen 😌

Lex C.
24 september 2020

Het eten is hier consequent van hoge kwaliteit. De Shanghai-saus blijft mijn favoriet, maar de knoflooksaus beviel me ook goed.

Jason
22 september 2020
rolf
13 september 2020

alles op tijd, heerlijk die zwartebonensaus

Meneer meneer
8 september 2020

lekker eten

C Janssen
8 september 2020

Netjes op afgesproken tijd geleverd en het was weer heerlijk

R. Nijs
7 september 2020

Lekker eten. Alleen vervelend dat er alleen gepind kon worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sayeh Moradi
7 september 2020

Ik vond een haartje in mijn eten. Die wok maaltijd heb ik dus niet gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

David
6 september 2020

Altijd erg goed en lekker, als het druk is zoals op zaterdag, soms een stuk later klaar dan de tijd die op de app is geselecteerd

Tijmen
6 september 2020

Een bak vol noedels met nauwelijks de aangevinkte ingrediënten. Tegenvaller.

Melina
31 augustus 2020
Anoniem
30 augustus 2020

Zoals altijd heerlijk én snel bezorgd. Echte aanrader.

Mark
29 augustus 2020

Zoals altijd weer heerlijk! Goede prijs kwaliteit

Koos Neijzen
25 augustus 2020

goed gevuld bakje, precies genoeg saus, lekkere shitake

Martine
25 augustus 2020

Normaal gesproken mega snelle services, de geplande tijd komen ze 99% van de tijd na. Laatste keer stond mijn bestelling er niet op de geplande tijd, mijn order leek verdronken te zijn tussen alle andere orders die binnenkwamen. Ik vind dat jullie dit zo ontzettend snel en fijn oppikken. Er werd direct actie ondernomen om mijn bestelling te zoeken, meerdere medewerkers waren begaan met de situatie en zochten mee, zo had ik nog geen 5 minuten later toch nog mijn lekkere hapje. Jullie zijn harde werkers, nemen jullie job serieus, en houden van aanpakken, respect voor jullie! En de maaltijden smaken altijd heerlijk! Ik kom graag terug bij jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meghna en Marie
24 augustus 2020

Onze bestelling was super lekker en kwam precies op tijd aan. We zijn erg blij met de service van dit restaurant :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ferry
22 augustus 2020

Heel andere saus (saté ipv shanghai) dan duidelijk aangegeven en in ander gerecht verkeerde groente en weinig smaak. Na telefoontje was er snel een nieuwe maaltijd klaargemaakt. Echter jammer dat de drukte de kwaliteit die we altijd zo goed vonden lijkt te benadelen.

Anthony
18 augustus 2020

Heerlijk die keuze die je hebt welke groenten er bij de wok komen. Heerlijke wok en pokébowl gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart-Jan
17 augustus 2020

Bezorging was snel, service was goed (ze belden zelfs welk sausje we graag erbij hadden) en het eten vond iedereen ruim voldoende en lekker. Wat wil je nog meer?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JP
16 augustus 2020

Eén van de maaltijden was bij bereiding de saus vergeten, en niet echt te eten. Andere maaltijd was zoals vanouds erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
16 augustus 2020

Het eten werd snel en netjes bezorgd, we hebben lekker gegeten.

Sophie
31 juli 2020

Het eten was heel erg lekker en het stond klaar toen we het gingen ophalen. Het was wel aan de ruime kant en we hebben het allebei niet volledig op gekregen.

Kim
30 juni 2020

Wij vond het tegenvallen. Bief stukjes waren erg taai en niet lekker. De hoeveelheid in het bakje was meer dan genoeg voor een persoon.

Kenneth
29 juni 2020

eten was erg goed maar 2x besteld en 2x over gekookte rijst gekregen in plaats van gebakken rijst zoals besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tijmen
28 juni 2020

3 vd 5 gerechten waren verkeerd samengesteld.

Rina
20 juni 2020

Heerlijke gebakken rijst met kip en allerlei groenten.

Danny
20 juni 2020

De bezorging kan wel eens een kliederboel zijn. Maar doet niks af van de kwaliteit van het eten. Dat is gewoon goed.

Karin
20 juni 2020

Alleen de 2 gratis blikjes cola zaten er niet bij

Rob
16 juni 2020
Angelique
2 juni 2020

Supersnel, lekker, gezond en niet duur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han van Beek
2 juni 2020

De Boemboe bali maaltijd was weer heerlijk

Rob
1 juni 2020
Dirk
31 mei 2020
Jesse wonnink
31 mei 2020

Ik haal niet vaak af, maar als ik dat doe doe ik het bij Iwok, lekker gezond goede kwaliteit en echt redelijk geprijsd!

Bart
31 mei 2020

Niet zo lekker weineg sous en vlees.

Esra
31 mei 2020
Riccardo
30 mei 2020

We asked for extra shrimps and payd one 1.50 eur more, and there were no shrimps :(

Schaepmeester
30 mei 2020

Zeer lekker.. En mooi op tyd

Peter
29 mei 2020

Altijd goed

Wim
28 mei 2020

prima zoals altijd

Anoniem
26 mei 2020

Erg lekker, snel gemaakt en ze houden rekening met Coronamaatregelen.

Elbers
23 mei 2020
Naomi
22 mei 2020

Heerlijk vers. Aanrader!!!

Lin
18 mei 2020
Kees
15 mei 2020
Tim
14 mei 2020
Kimberley
13 mei 2020

Het was te eten, maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

Patrick Tang
12 mei 2020

Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk, proberen regelmatig ff een hapje te nuttigen bij jullie, ook super vriendelijk personeel, ga zo door 👊💪💪 Een puntje nog, graag een vestiging in Wijchen, zo voor ons een stukje makkelijker zijn.😁😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans Stuart
11 mei 2020

Heerlijk gegeten. Snel klaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Perry
10 mei 2020

Het eten was heerlijk, vers en op tijd voor bereid. Ik kom zeker weer terug.

Gaby Huisman
7 mei 2020

Zelf afgehaald, het eten was keurig op tijd klaar. Blij verrast met de kwaliteit van het eten. Zeker een aanrader!!

Renée
4 mei 2020
Chayenne
4 mei 2020

😍👌🏼👌🏼👌🏼

Salma
30 april 2020

Snel en lekker! Beste van Nijmegen en nooit teleurgesteld

Noël
23 april 2020
Rochelle Kleij
22 april 2020

Ik heb heerlijk gegeten. De maaltijd was goed gevuld en stond op tijd klaar.

de Wit
21 april 2020
Elles
20 april 2020

Het was weer heerlijk. Normaal eten we het altijd op in de zaak. Nu thuis laten bezorgen. Ideale we hadden het gemist.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
18 april 2020

Heerlijk weer gegeten en genoten van jullie wok en go gerechten.

Sterre
18 april 2020

Het afhalen ging heel soepel en het was goed op tijd klaar, ben blij dat jullie weer open zijn!

Martijn
17 april 2020

Service super. Eten zelf vond ik wat aan de smakeloze kant.

Mohammed
17 april 2020
Tim
17 april 2020
hezewijk van
14 april 2020

prima kwaliteit en service

Renée
12 april 2020
Bjorn
11 april 2020
Saxy Susie
10 april 2020

Super lekker gegeten. Helemaal niets negatiefs!

Renate van der List
8 april 2020

Pluspunt dat het zo snel klaar was. Jammer dat wanneer je thuis komt, je bestelling niet blijkt te kloppen want 20 min terug rijden heb je dan geen zin meer in. We hadden 3 noodleschotels maar allemaal verschillend en toch had ik jammer genoeg precies dezelfde groente als mijn dochter. En ik vond de visfilet erg weinig tegenover andere zaken die ik gewend ben. Smaak tussen een 6 en een 7.

Philine Schlicksupp
7 april 2020
Max
7 april 2020

Geen stokjes erbij gekregen e geen servetjes wel om gebraahd

Arzu
7 april 2020

Het is dat ik maar 5 sterren kan geven🤩 heerlijk gegeten en een super service! Blij dat jullie weer open zijn🙏🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jet
6 april 2020

Het eten was weer heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

xxx
6 april 2020
Chris
6 april 2020

4 wokmaaltijden besteld en deze werden perfect op tijd geleverd. De bezorger hield zich keurig aan de RIVM maatregelen. De wokmaaltijden waren lekker van smaak en ik ga hier zeker nog eens gebruik van maken. het bestellen via de website is supersimpel en je kunt direct met Ideal betalen.

Jolanda
4 april 2020

Snelle nette bezorging en het was weer overheerlijk. Echt een aanrader.

Peter
4 april 2020

Hallo, gisteren bij I wok and Go besteld. Snelle levering en het eten was heerlijk. Ga ik zeker weer bestellen

Chayenne
3 april 2020

😍👌🏼

Patricia
3 april 2020

Tja, wat zal ik zeggen............prima bezorging (ruim binnen de verwachte tijd), het eten was zeer smakelijk en voor mij meer dan genoeg (ik kan er 2x van eten). Ik ga hier zeker vaker bestellen (als ze na corona nog steeds in Dukenburg bezorgen). I-wok&go was in Eindhoven al een van m’n favorieten en nu ze in Nijmegen zitten ben ik er blij mee.

Samir Chiouar
3 april 2020
Desiree de Wijze
15 maart 2020

Alles was lekker. Goede communicatie omtrent contactloos bezorgen. Erg attend

Carlo
11 maart 2020
GGD
9 maart 2020

ruime keuze, fijn om zelf samen te stellen. Prijs/kwaliteit super!

JW
8 maart 2020
Huhang
1 maart 2020

Bezorger was zeer vriendelijk altijd lekkere eten mag wel iets meer kip bij

Jos Bierman
14 februari 2020

perfect op afgesporken tijd bezorgd superlekker eten

Greg
6 februari 2020

Heel slecht aangegeven op de site dat je alleen kunt reserveren bij de locatie in Nijmegen 👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾

Justin
1 februari 2020

De bestelling was weer heerlijk, maar we vroegen in de extra info of er iets vervangen kon worden bij een van de twee gerechten, en dat is bij de verkeerde gedaan. Dit was jammer maar voor de rest weer prima bestelling.

Orson Witteveen
31 januari 2020

Toen ik nog in de binnenstad van Nijmegen woonde kwam ik er elke week voor een Tai Curry. Inmiddels verhuisd en kwam er achter dat ze ook in mijn wijk bezorgden. Het was weer ouderwets genieten, en een gratis drankje. Hulde! Ook leuk dat ik de eigenaar zelf nog even sprak, die kwam het toevallig afleveren. iWok & Go is en blijft de beste van Nijmegen.

J.Fijn
21 januari 2020

Makkelijk te bestellen, super snelle bezorging over een flinke afstand en lekkere maaltijden die nog goed warm waren.

Bernard
21 januari 2020

Lekker gegeten, prima in orde. Als je iets wilt verbeteren zou je kunnen kijken naar de verwachte bezorgtijd: na het doen van de bestelling wordt een indicatie gegeven welke vaak erg verschilt, de bestelling werd gisteren n half uur eerder bezorgd (maw vaak wordt behoorlijk eerder dan de verwaching bezorgd).

Mark
18 januari 2020

Top !

Renske
23 december 2019

Levering was nog sneller dan aangegeven. Hee lekker eten eten, zeer goed warm nog en ook grote portie!

Saf
11 december 2019

Heel vreemd maar mijn bestelling stond nier klaar

Jur
6 december 2019

Altijd optijd bezorgd, kwalitatief nooit teleurstellend. Wordt regelmatig besteld op het werk en nooit klachten.

Stephi
3 december 2019

Snelle bezorging, warm eten en vooral lekker eten.

Hedelinde Smit
22 november 2019

Het was weer heerlijk en Kevin is een aardige, vriendelijke bezorger.

Teun
11 november 2019

Lekker, en vers als altijd! Bezorging prima op tijd! Klein minpuntje, voor het eerst is er iets misgegaan met de groente (broccoli ipv taugé) verder helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ing
3 november 2019

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger, goed verpakt. Goede scheiding warme en koude producten. Ruim voldoende en nog goed warm. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sylvia
2 november 2019

Het was wederom heerlijk en heel snel bezorgd!!

Inaba
21 oktober 2019
Arzu
15 oktober 2019

Het was weeeerrr super lekker!!! Wok & Go blijft een goeie qua eten èn service👍🏼

Renske
13 oktober 2019

Goed, lekker en snel.

GB
22 september 2019

Prima, kan niet anders zeggen ! Het enige kleine minpunt is wellicht dat er wat veel zout in de producten lijkt te zitten.

Kelly
1 september 2019

Snelle bezorging naar Lent (binnen 25 min). Eten was warm en gratis drankje koud. Zoals gewoonlijk was het eten goed bereid en lekker.

Marco Inaba
22 augustus 2019
Melvin
2 augustus 2019
Pieter
25 juli 2019

Heerlijk gegeten, goed warm en snel bezorgd.

Samanci
22 juli 2019

Mijn klacht werd netjes afgehandeld. Eten is altijd lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inaba
10 juni 2019

Excellent!

Richard
3 juni 2019

Eten vond ik en mijn bezoek minder. Bestelling was op tijd klaar

Kirchberg
3 juni 2019

Gewoon geweldig lekker en goed . Uit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanne
1 juni 2019
Fleur
24 mei 2019
anoniem
13 mei 2019
Gemma
30 april 2019

Snelle en warme bezorging. Goed gevulde maaltijd. Heerlijk!

Goktas
26 april 2019

Bezorging was weer top ?? Eten was goed net als vorige x Wat wel apart was dst ik nu wegdrinken kreeg & vorige x niet Persoonlijk vind ik mag je best 2 x blikje weggeven bij elke maaltijd 1 Zo krijg je meer klanten

Tanja
13 april 2019

Super snelle bezorging, super lekker. Altijd genieten met jullie!

Joost
13 april 2019

Snelle bezorging, lekker eten!

Danny
4 april 2019
Kirchberg
26 maart 2019

Erg lekker aanrader !!!

GM
15 maart 2019

Bestelling was ruim op tijd perfect Maar misschien de tijden aanpassen nu is bezorgen alleen om het hele uur i.p.v. half uur & de bezorgen kosten binnen Nijm zou je gratis moeten maken Of boven de €10 want dan trek je zou wie zo meer mensen & dat is dan beter voor verkoop

Marrie
8 maart 2019

Precies op tijd bezorgd en lekker eten!

Suus
6 maart 2019

Snel bezorgd en heerlijk! Het eten was nog goed warm en het gratis blikje fris wat je gratis krijgt boven een bepaald bedrag is natuurlijk altijd lekker

Hedelinde
18 februari 2019

Het was zoals altijd weer super lekker!!!!

Wilting
15 februari 2019

Ik bestelde online met optie zelfhalen. Een soep, Wok gerecht en een cola zero Bij het afhalen en afrekenen stond er een bordje met 1€ deal drinken. Ik zeg tegen de jongen achter de kassa dat is gek ik betaal nu 1,75€?! Waarop de jongen zegt is niet voor bezorgen, Huh ik haal het toch zelf op?? Antwoord, is niet anders!! Ok, Eenmaal thuis pak ik mijn gerechten uit Soep prima. Mijn wokgerecht Ik had witte rijst inplaats van gebakken rijst. En aangegeven minder saus!! Mijn eten dreef in de saus. Erg jammer deze bestelling.

BJA
7 januari 2019

Verse maaltijden, prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank Oteman
23 december 2018

Erg goed prima kwaliteit

Lotte
17 december 2018

Goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teun
6 december 2018

Eten is als altijd goed en lekker vers. Bezorging heel snel (te snel, deze keer...) Enig minpuntje is de site, deze lade opnieuw, waardoor de saus standaard op Garlic is gekomen en de bezorgtijd in ineens naar "zo snel mogelijk" is komen te staan, waardoor het eten een half uur te vroeg was... Verder prima service en lekker eten!

Iris
29 november 2018
Littie
20 november 2018

Was lit

Anoniem
20 november 2018

De bezorging was heel snel: het kwam al eerder dan in de bevestigingsmail stond aangegeven. Heel fijn! Het eten was ook heerlijk, de boemboe is echt een aanrader qua saus.

Co
18 november 2018

I.p.v. dikke mie kregen we dunne mie en de gebakkem rijst, was niet gebakken . Gewone witte rijst dus. De smaak was overigens prima